Algemene Voorwaarden Spirit in Health
1.Definities
Toepasselijke Algemene Voorwaarden: de algemene voorwaarden op deze website zijn van toepassing op de diensten en producten van Spirit in Health en zijn te vinden op de website www.spiritinhealth.nl. Indien gewenst kunt u de Toepasselijke Algemene Voorwaarden van de website downloaden. Aanmeldformulier: het aanmeldformulier dient te worden ingevuld voor het gebruik van de diensten van Spirit in Health.
Spirit in Health: Spirit in Health gevestigd aan Burg. Teerstraat 6, 1511 BS te Oostzaan en is geregistreerd bij de KvK onder nummer 96176822.
Overeenkomst: de overeenkomst tussen Spirit in Health enerzijds en de klant anderzijds is een tegenprestatie van betaling voor een geleverde dienst en of product van Spirit in Health.
Klant: de persoon die wenst gebruik te maken van de diensten van Spirit in Health. Prijs: de totale prijs te betalen voor een gekozen dienst en of product van Spirit in Health.
Website: de website van Spirit in Health, www.spiritinhealth.nl.
2. Toepasselijkheid
2.1 De Toepasselijke Algemene Voorwaarden gelden voor alle de diensten en of producten van Spirit in Health.
Bij het afnemen van een dienst van Spirit in Health gaat de klant akkoord met de Toepasselijke Algemene Voorwaarden.
Spirit in Health gaat ervan uit dat u deze voorwaarden gelezen hebt en hiermee akkoord gaat. Spirit in Health biedt diensten aan zowel in de eigen praktijk als buiten of bij u thuis (personal training). Spirit in Health heeft het recht om de Toepasselijke Algemene Voorwaarden aan te passen indien nodig. De meest recente versie van deze voorwaarden zullen worden gepubliceerd op de Website.
Bij de eerste afspraak bevestiging per mail zullen de algemene voorwaarden worden toegestuurd. Belangrijke aanpassingen van de Toepasselijke Algemene Voorwaarden zullen per e-mail aan klant worden verzonden en toegelicht.
2.2 Gedrag
De klant behoort zich in de praktijk volgens algemeen aanvaarde normen te gedragen. Indien een klant, na herhaaldelijke waarschuwingen, onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Spirit in Health het recht de klant de toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van redenen.
3. Betaling en Prijsverandering
Alle afneembare diensten en of producten van Spirit in Health dienen vooraf te worden betaald. Betalingen geschieden per overboeking op bankrekeningnummer NL89INGB0005498512 ten name van Jolanda Stas onder vermelding van het factuurnummer of contant voorafgaande aan of direct na het consult.
Spirit in Health behoudt het recht om Prijsveranderingen door te voeren. Iedere verandering zal bij voorbaat worden vermeld. Hetzij via de Website, hetzij via de e-mail. De huidige prijzen van de diensten en producten van Spirit in Health staan vermeld op de Website. Aanbiedingen in advertenties en of op social media zijn geldig in de aangegeven looptijd en/ of zolang de voorraad sterkt.
4. Diensten afnemen en duur
Alle diensten en producten van Spirit in Health zijn te boeken via de Website.
De Overeenkomst duurt tot het einde van de Dienst.
U kunt deze diensten alleen online boeken d.m.v. het invullen van het Aanmeldformulier,
het sturen van een e-mail naar spiritinhealthinfo@gmail.com en of telefonisch contact op te nemen via 06-57603260.
Spirit in Health zal de diensten naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van een goed vakvrouwschap uitvoeren. Indien er sprake is van een contra-indicatie zoals bijvoorbeeld griep dan kan er geen personal training gegeven worden.
5. Aansprakelijkheid
Spirit in Health is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Spirit in Health is uitgegaan van door de klant versterkte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Spirit in Health is niet aansprakelijk voor beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de praktijk.
Spirit in Health is niet aansprakelijk voor fysiologische of mentale complicaties die zich tijdens of na het uitvoeren van haar diensten voordoen.
Een consult van Spirit in Health kan de reguliere geneeskunde ondersteunen en aanvullen
maar vormt op zichzelf nooit een vervanging. Mocht u onder behandeling zijn van een regulier arts of gezondheidswerker dan raad Spirit in Health u aan om uw reguliere behandelingen voort te zetten. Spirit in Health streeft ernaar om de informatie op de Website up to date te houden. Zij is echter niet aansprakelijk voor enige onjuistheden.
Spirit in Health kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade, van welke aard ook, als gevolg van de behandelingen, oefeningen of adviezen.
6. Conformiteit
Spirit in Health staat ervoor in dat de diensten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en de op de datum van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of arbeidsvoorschriften.
7. Annulering en wijzigen bij levering van diensten
Consulten dienen ten minste 24 uur van te voren te worden geannuleerd of gewijzigd door de klant anders worden er kosten in rekening worden gebracht. Juist omdat ik zoveel zorg en aandacht aan de klant en de diensten besteed , dient de klant bij verhindering de gemaakte afspraak minimaal 24 uur van tevoren te annuleren. Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Spirit in Health 100% honorarium voor de afgesproken dienst aan de klant berekenen. Indien de klant meer dan 5 minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk of op de buiten locatie komt, mag Spirit in Health de verloren tijd inkorten op de dienst en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen. Spirit in Health moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de klant melden. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
8. Klachtenregeling
Bij klachten over Diensten van Spirit in Health dient eerst een open gesprek worden aangegaan tussen klant en de eindverantwoordelijke van Spirit in Health. De klant krijgt de gelegenheid om de klacht helder te formuleren. Spirit in Health zal zich inspannen om de klacht op te lossen. Indien een klant een klacht heeft over de dienst of een product dient deze binnen 5 werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld te worden aan Spirit in Health.
Spirit in Health neemt de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling, uiterlijk binnen vier weken na indiening van de klacht.
Klachten worden zoveel mogelijk in de minne opgelost.
Klachten worden ten alle tijden vertrouwelijk behandeld.
9. Toepasselijk recht en geschillen beslechting
Op de Toepasselijke Algemene Voorwaarden is alleen Nederlands recht van toepassing.
Alle geschillen voortvloeiend uit de Overeenkomst zullen woorden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam. Op elke overeenkomst tussen Spirit in Health en de klant is
​
Nederlands recht van toepassing. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het totstandkoming van de overeenkomst.